چرا تاپیکای من همه زاییدن؟😕

۱۱ پاسخ

واس منم اونطوریه

😂یا زاییدن یا درحال زاییدن یا اخرای ماه نهمن

تاپیکا بر اساس هفته هامون میاد

چون هفته ات بالاست

برا من فردا پس‌فردا قراره زایمان کنن

برامنم از دیروز شده همه زایمان کرده ها

منممم همش ۱۰روز ۶ روز
یه تازه زایمان کرده

توام زودی میشی زیاددعجله نکن😣😣😂

همه زاییدن از بچه یک روزه تا دو ماهه همه دغدغشون شیر دادن و جای بخیه و این چیزاس 🫤🫤

منم نزاییدم😂

من نزاییدم😂😂

سوال های مرتبط

مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد 🐣💙 مامان آراد 🐣💙 ۱ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ ۳ ماهگی
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان😋❤ مامان جانان😋❤ ۷ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا🤰🏻🩵 مامان آریا🤰🏻🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری