من تاپیکای قبلیو میخام چرا همه زاییدن اخه

۱۱ پاسخ

من نزاییدم هنوز بنظرم چون محدیت پیدا کرده دیگ مث قبل کسی نمیادش گهواره

منم نزاییدم🥲

🤣🤣🤣🤣

دقیقا منم😭😭

منم نزاییدم ولی برا منم همه زایمان کردن😂

منم نزاییدم😂😂

بیاااا من نزاییدم هنوز😂😂😂

منم نزاییدم ولی واقعا انگار همه زاییدن🤣🤣

اره دقیقا واس من بیشتر هفته های بالا۳۰میاد یا هم زاییدنی ها

هفته ات رفته بالا دیگه

من نزاییدم 😂

سوال های مرتبط

مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد 🐣💙 مامان آراد 🐣💙 ۱ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ ۳ ماهگی
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا🤰🏻🩵 مامان آریا🤰🏻🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته سی‌وپنجم بارداری