من نزاییدم هنوز بنظرم چون محدیت پیدا کرده دیگ مث قبل کسی نمیادش گهواره
منم نزاییدم🥲
🤣🤣🤣🤣
دقیقا منم😭😭
منم نزاییدم ولی برا منم همه زایمان کردن😂
منم نزاییدم😂😂
بیاااا من نزاییدم هنوز😂😂😂
منم نزاییدم ولی واقعا انگار همه زاییدن🤣🤣
اره دقیقا واس من بیشتر هفته های بالا۳۰میاد یا هم زاییدنی ها
هفته ات رفته بالا دیگه
من نزاییدم 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.