سلام دخترا تا حالا کسی واکسن کزاز زده و یا اجباری

۱۴ پاسخ

من چهار روز پیش زدم

اتفاقا میگن خوبه مهم ک بزنی از هفته۲۸بارداری میزنن تا۳۱هفتگی. اگ سنت بالای ۲۴باید بزنی البته اگ۲۴سالگی نزدی

واقعا 😂

من ی هفته پیش زدم

اگه ۱۰ سال قبل زده باشی لازم نیس بالای ۱۰ سال باید بزنی

واکسن کزاز همون واکسن توام هست ک اول دبیرستان بهمون میزدن بعداز اونم ده سالی یبار باید بزنی

من هفته ۲۸زدم

من که نزدم

منکه ایقد از سوزن میترسم امروز مردم تا آزمایش دادم

قبل بارداریم زدم

منم باید بزنم ۲۸ هفته

من هنوز نزدم براچی خوبه

اگه سال ۹۴..۹۵زده باشید لازم نیست تا خود بهداشت بهتون بگه البته من نمیدونم چندسالتونه چون به من اینو گفت

من هفته ۲۸زدم.

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۴ ماهگی
مامان مامان کیان مامان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان علی و ریحانه مامان علی و ریحانه ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری