خودم میتونم بخیه ام رو بکشم ؟

۷ پاسخ

عزیزم بری دکتر بهتره چون اول نگاه میکنن ک یوقت عفونت نکرده باشه

😐😐😐😐نکن تو رو خدا

🙄🙄🙄🙄

بنظرم بری خود دکترت بکشه بخیه سزارین بهتره عزیزم

سزارین یاطبیعی اگه طبیعی خودش میوفتن دست نزن اگه عمل اول ببینش خوب شدن یانه

دستتو دستکش کن گره شو قیچی کن بعد از طرف دیگه بکش

اره خیلی اسونه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان پسملا🧿 مامان پسملا🧿 ۶ ماهگی
مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی