غربالگری خون دوم
باید ناشتا باشم ؟؟؟

۵ پاسخ

ن لازم نیست

نه ناشتا بودن نمیخاد هرساعتی رفتی اوکیه من ساعت ۶ بعدازظهر رفتم

شما دکترت گفت بری این آزمایشو ؟

اره صبونه نباید خورده باشی

نه نمیخاد

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته بیستم بارداری
مامان 🩷حلما خانوم🩷 مامان 🩷حلما خانوم🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری