خانوما ماما بگیرم چه توصیه هایی بهم می‌کنه ؟؟

۲ پاسخ

من ترجیح میدم زایمانم طبیعی باشه و ماما همراه دارم دکتر ندارم ب نظرم پول الکیه دکتر فقط دنیاش میاره بچرو اونم اگه بیاد بالاسرت یا نه اما ماما از وقت بستری ۴ سانت تا دو ساعت بعد زایمان کنارته

از هفته ۳۶بهت تمرین و دمنوش میده درحین زایمان خیلی کمکته هم برا ورزش کردن اون لحظه هم برا دوش گرفتنو…یجورایی خیلی دیگ جاافتا‌ده بیمارستاناو پرستارا نداشته باشی تو بیمارستان محلت نمیدن خیلیارو دیدم ک نظرشون این بود ماک ماما نداشتیم کاریمون نداشتن

سوال های مرتبط

مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی