خانما فردا لزمایش گلوکز دارم چه توصیه هایی دارید بفرمایید 🙏🙏🙏🥰

تصویر
۱۱ پاسخ

یکم با خودت گلاب ببر بریز توش ک حالت بد نشه و ارومت کنه

بیمارستان پیامبران

اصن ترس نداره اصلا من شام ساعت ۱۰ خوردم دیگ چیزی نخوردم تا ۸‌ونیم ک رفتم آزمایشگاه
آب تگری بردم شربت هم با اون خوردم حالمم بد نشد فقط یکی پیشت باشه بهتره من مامانمو بردم گرم صحبت شدیم متوجه گذر زمان نشدم اصلا
فقط بعدش زود بیا خونه صبونه بخور من از گشنگی یکم ضعف کردم

اصلا نگران نباش آزمایش راحتیه،۱۰تا ۱۲ساعت باید ناشتا باشی،صبح که میری آزمایشگاه اول ازت خون میگیره با ادرار بعد پودر بهت میده کم کم با آب سرد قاطی کن که خوب مخلوط بشه بعد ی جا بشین بخور اصلا تحرک نداشته باش که خدای نکرده حالت تهوع نگیری بعد یک ساعت و دو ساعت بعد هم ازت خون میگیرن،بعد ی گالن میدم برای ادرار ۲۴ساعته اونم باید انجام بدی

شام هم یه چیزی بخور که سیر بمونی تا صبح من‌شام برنج و مرغ خوردم که تا صبح و زمان ازمایش سیر بودم
البته زود هم رفتم ۶ونیم ۷ رفتم ازمایشگاه

راحته سخت نگیر بخودت
صب دستشویی نرو ک ادرارم داره این ازمایش ادرار صبح رو میخواد
شبم ی چیز سبک بخور

این تست رو اوایل بارداری هم واسم نوشته بود دکتر ولی یک ساعتم نتونستم تحمل کنم سریع اوردم بالا، این سری که فکر کنم ۲۶ هفته رفتم دادم پیش خودم گفتم اصلا نمیتونم تحمل کنم در نتیجه به همسرم گفتم حتما بیاد، ناشتا خون دادم بعد گلوکز رو خوردم سریعا اومدم بیرون تا حال و هوام عوض شه نشستم تو ماشین یکم اینور اونور رفتیم که حالم بد نشه البته نمیدونم سوار ماشین شدن درسته یا نه ولی تاکید کردن که راه نرم، ولی جور دیگه ای نمیتونستم تحمل کنم

استرس شدید دارم 😢😢🥲🥲🥲

مگه آزمایش گلوکز را تو هفته چندم باید انجام بدیم ؟

راحته نترسون خودتو منم دیروز دادم 😍

۸-۱۰ ساعت ناشتایی کافیه بیشتر باشه اذیت میشی
و اینکه اون پودر رو با آب خنک قاطی کن و بخور
در کل راحته
من با اینکه تهوع شدید داشتم حالم بد نشد باهاش

سوال های مرتبط