از کی بچه هاتون تو روروئک می‌زاری گد

۹ پاسخ

تاپیکم راجب روروئک رو بخون عزیزم

نمیذارم اصلا ضرر داره

نمیذارم اصلا

6ماهگی

نمیخوام بزارم اصلا

هیچوقت در کشورهای پیشرفته ممنوع شده استفاده از روروئک بخاطر مشکلی که برای کمر و پا ایجاد میکنه

دخترم اخر۶هس میدارم

من از اول شش ماه میزارم ولی فقط موقعی که میخوام بهش غذا بدم به عنوان صندلی غذا

هیچوقت نمیزارم

سوال های مرتبط

مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته پانزدهم بارداری
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی