بچه خای شما هم عصبی میشن ؟

۶ پاسخ

اره خیلی حال میده عصبی شدنشون عشقه

آره حرص میخوره و خیلی ناراحتم که حرصیه

بله عزیزم

بله خیلی

آره خیلی باحاله یهو دستاشو مشت میکنه میخواد گاز بگیره مثلا اون حالتی میشه

اره همه بچه ها هستن

سوال های مرتبط

مامان تپل خان مامان تپل خان ۱۲ ماهگی