۳ پاسخ

ان تی من 34
استراحت دادم خودمو

نه الانشم خوبید . آخه من انتی 40بودم بیشتر دارم استراحت میکنم میترسم بره پایین

آره کم شده . خیلی تحرک داشتید از انتی تا تا سونو بعدیتون؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان پناه🤰🏻🩷 مامان پناه🤰🏻🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلساخانومی مامان دلساخانومی ۵ ماهگی