برای ازمایش گلوکز باید چن ساعت از شام خوردن بگذره؟؟

۷ پاسخ

اینکه قندت بیاد پایین یانه که بستگی به بدن هرکسی داره مشخص نیست ولی خب ساعت۹ ازمایش بدی یعنی هشت ساعت ناشتا بودی

ببین میوه قند رو میبره بالا و از اخرین ساعتی که هرنوع خوراکی خوردی باید حساب کنی چه شام چه غذا
مثلا میوه دوازده خوردی از دوازده حساب میشه
درطول ۸ تا ۱۰ ساعت میتونی فقط اب بخوری نه میوه نه چایی نه چیز دیگه

۸ تا ۱۰ ساعت
نمیخاد دوازده ساعت باشه

ده شب به بعد هیچی نخوردم بعدم ساعت۸ازمایش دادن

ده الی دوازده ساعت

هشت ساعت ناشتا

ده ساعت

سوال های مرتبط

مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان 🩵✨آرتا و آریا✨🩵 مامان 🩵✨آرتا و آریا✨🩵 هفته سی‌وششم بارداری