۳ پاسخ

منم ازمایش قند دارم تا ۱۲ بخور صبح ۸ ۹ برو ازمایش

۱۲ساعت باید ناشتا باشی

۸ ساعت ناشتا باشی کافیه معمولا ازمایش رو تا قبل ۱۰ میگیرن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری