خانمها یه سوال میگم خوردن دانه زردآلو مضره یانه

۱۴ پاسخ

بهتره مصرف نکنی بخاطر سیانید. تلخ باشه که دیگه هیچی...

نه نخور خوب نیست

اره برا باردار خوب نیس نخوری

من قبلا میخوردم ولی خب توبارداری نخوردم

عزیزم نخوری بهتره، اتفاقا امروزجایی خوندم ک زردالو‌بسیار خوبه ،
ولی دونش برای خانومای باردار ن

نه عزیزم چ مشکلی.اونم ی نوع مغزیجاته مثل بادام درختی.من ک میخورم.

نخوری بهتره

اتفاقامن چنروزپیش خوردم

سرشار از ویتامین ب
زیادی خوردن هرچیزی بالاخره ضرر داره
به اندازه بخور

توی نت خوندم نوشته بود سم تولید میکنه ترسیدم

اتفاقا منیزیم داره برای گرفتگی عضلات خیلی خوبه بخور

والا ۳۲سالمه همیشه خوردم.. الانم میخورم مشکلب پیش نیومده😐

ن خیلی مفیده براکمخونی عالیه

نه فکر نکنم ضرر داشته باشه خیلیم خوشمزس😋

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💛selin💛 مامان 💛selin💛 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیهان🧸 مامان آیهان🧸 ۲ ماهگی
مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 ۸ ماهگی
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی
مامان محمد شاهان مامان محمد شاهان روزهای ابتدایی تولد