خانما اسم آتوسا خوشگله

۱۰ پاسخ

قشنگه اما قدیمی

عزیزم مهم خودتو شوهرتین
کاری به نظر بقیه نداشته باشه
باید به دل شما دوتا باشه

اصیل ایرانی. دختر کوروش بزرگ.اسم باید اصالت داشته باشه اسم منم اتوسات😍

قشنگ و اصیل🥹

عزیزم مهم اینکه‌خودت و همسرت بپسندین

اره عزیزم قشنگه.ان شاالله قدمش پر از خیر برکت باشه براتون 💖🌷

آترین یا اتریسا اینام قشنگه

آره عزیزم زیباست...از اسم های اصیل هم هست... کاری به جدید و قدیم بودن اسم نداشته باش به این فکر کن که اسم باید اصالت داشته باشه ...

بنظرم نه اسمای خیلی قشنگتری هس

آره ولی اسم قشنگتر ازینم هس

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان پرنسا کوچولو مامان پرنسا کوچولو ۲ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی ۸ ماهگی