۳ پاسخ

عزیزم مصرف خودسر خوب نیستا . همیشه بالا بودن وزن خوب نیست . بهتره با پزشکت مشورت کنی . باز خودت از شرایطت بهتر خبر داری ولی خواستم بهت بگم . بعد ۱۹ هفته اصلا زمان وزنگیری بچه نیست . اگر قندت یا یکسری چیزای دیگ بره بالا آسیب رسونه . وزن گیری بچه از ۶ ماهگی تقریبا شروع میشه ولی رشد اصلی باز ۳ ماهه اخره

برا من دکترم فست میل نوشته
چشت روز بد نبینه ۵تا پیمونه ی روز در میون نوشته وقتی با اب قاطی میکنم انگار ماست میشه آنقدر غلیظ
بعدم حالت تهوع میگیرم
ولی خب همه میگفتن خیلی تاثیر داره
حالا من هرروز دو قاشق میخورم

من ۱ یدونه خوردم ۱ نیم اضافه کردم

سوال های مرتبط

مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیهان💙🥹 مامان آیهان💙🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان متین و اَنبه🫀 مامان متین و اَنبه🫀 ۱ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری