سلام مامانا
بهترین غذا برای وزن گیری بچه چی خوبه؟

۸ پاسخ

کباب،حلیم،خرما،به

سلام بهتره اول ببینید وضعیت خودتون چطوره . دیابت بارداری یا چربی خون دارین یا نه.
بعد با یه برنامه تغذیه درست برای وزن گیری جنین اقدام کنین.

حلیم سمنو بستنی آب گوشت

عدسی لوبیا گرم حلیم بستنی اجیل

دکتر من گفت باید پرکالری بخوری.
مثلا مغزیجات با خرما و شیر.
شیرموز که توش خرما و مغزیجات و کنجد هم باشه.
غذا ها پر کره باشه.
صبحانه خامه و کره باشه حتما.

والا منم خیلی تو فکرم واسه وزن گیری دخترممم ،خودمم سعی میکنم بیشتر
لبنیات،میوه،کاهو،بروکلی،حبوبات،خرما
اینارو بخورم فعلا
تو هفته های بالاترم شنیدم
حلیم و بستنی و کباب و دلستر اینا

بادارم. خرما

عزیزوم باهمی غذاون هم وزن اگرت
نیاز ب چیز خاص اینی

سوال های مرتبط

مامان هاناجون مامان هاناجون روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو ممد🩵 مامان جوجو ممد🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان متین و اَنبه🫀 مامان متین و اَنبه🫀 ۱ ماهگی
مامان جانان🩷🎀 مامان جانان🩷🎀 ۱ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان Avisa👼🏻🩷 مامان Avisa👼🏻🩷 ۸ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری