اینو چطور میخورین

تصویر
۴ پاسخ

بعد ناهار

بعد صبحانه

من با میان وعده عصر میخورم
دو روز در میون یدونه
چون وزن خودم رو بالا میبره هر روز نمیخورم

بعد ناهار البته من تا ۳۶ هفته خوردم

سوال های مرتبط

مامان نیهان ۲ساله مامان نیهان ۲ساله هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیهان بانو مامان نیهان بانو ۱۲ ماهگی
مامان مامان کارن مامان مامان کارن ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد