آزمایش قندمو اومد

تصویر
۱۱ پاسخ

شما حس سرگیجه،عرق سرد،تپش قلب و بی حالی نداری توی طول روز؟

خوبه عزیزم

خیلی خوبه برای باردوم ازمایش دادی؟

چقد قندت پایینه خوشبحالت

قندت پایینه من هم ناشتام 67 بود

خیلی هم عالی

گلم کدوم آزمایشگاه رفتی؟؟

خیلیم عالی گلم

چند روزه امد؟؟؟؟

خوبه پایینه

خوبه

سوال های مرتبط

مامان لیاو لنا💋 مامان لیاو لنا💋 ۵ ماهگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نِـلا🌻 مامان نِـلا🌻 روزهای ابتدایی تولد
مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ ۷ ماهگی
مامان مهیارو تودلی🤰 مامان مهیارو تودلی🤰 هفته سی‌ویکم بارداری