خانما شما شیر سرد میخورین یا گرم؟؟

۶ پاسخ

من گرم میکنم شیرو ک می‌خرم از بیرون..نمیدونم چرا داغش بیشتر بهم میچسبه🤤

وای من عاشق شیر کم چرب ماجان هستم و سرد میخورم😋

من همیشه سرد میخورم حالشو ندارم گرم کنم 🤣سردش بیشتر بم میچسبه .پاستوریزه ها دیگ نایلون یا پاکتیا بطریا

چون برا سوزش معدم میخورم سرد میخورم

شما از چه شیری استفاده میکنید؟؟؟ من از این های که تو پاکته استفاده میکنم

شیر سرد بهتره تا گرم

سوال های مرتبط

مامان هانا و هامین مامان هانا و هامین ۱۰ ماهگی
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وچهارم بارداری