جگر گوسفند خیلی بپزیمم نمیشه بخوریم ؟

۷ پاسخ

نه بخاطر ویتامین Aزیادی که داره ممنوع
ربطی به پختش نداره
کلا نخور

من که فعلا ممنوع گفته نباید بخورم کلا جیگر

ربطی به پختنش نداره عزیزم
زیادش بخاطر ویتامین آ برای کوچولوت خوب نیست
اگر خیلی دلت میخواد در حد چند تیکه عیبی نداره بخوری
من خودم دوسری خوردم تو این دوران

خوب نيست براي ني ني

ربطی به پخت نداره ویتامین a جکر زیاده ک باعث سقط میشه بپزی ک ویتامنش نمیپره

اگه نینیتو دوس داری نخور

نه نمیشه بخوری

سوال های مرتبط

مامان سانیار کوچولو مامان سانیار کوچولو ۴ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان چشم زمردی💚 مامان چشم زمردی💚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ناز پسر🩵 مامان ناز پسر🩵 ۴ ماهگی