۱۴ پاسخ

نه اصلا
ممنوع مطلقه حتی یه بارش

هنوز هفتت خیلی پایینه بنظرم نخور ریسک نکن

ضرر داره اوایل بارداری به خاطر ویتامین آ زیاد موجود در جگر

اره میتونی بخوری من سر هر دوبارداریم خوردم از دکتر هم سوال کردم با دو ۳بار چیزی نمیشه

پزشکم‌گفت در حد کم موردی نداره

بذارقلب بچت تشکیل بشه

یا کلا نخور یاکم بخور چون خوب نیس

من دکترم گفت مشکلی نداره ماهی یکی دوبار بخوری
ولی از اول بارداری تا الان چون هوس کردم دوبار خوردم

من درحد هوس میخورم

میگن خوب نیست

ضرر داره عزیزم.منم هوس کردم شوهرم گرفت یه گاز از یکیش زدم دیگه نخوردم😐

خیلی کم بخور وگرنه ضرر داره مخصوصا الانکه هفتت پایینه

نه. ‌‌

من اومدم بخرم برم درست کنم
ب شدت هوس کردم
ی بار طوری نی

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان قندک مامان قندک هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی
مامان ستین مامان ستین روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری