خیلی حالت تهوع شدید با معددرد
دارم

۵ پاسخ

امپول ویتامین ب ۶خیلی خوبه معجزه میکنه

منم هنوز دارم الان حالم اینقدر بده یدونه آب نبات ترش انداختم دهنم بهترم

طبیعیه من هنوزم تهوع دارم گاهی... خصوصا صبح.. دکتر برو تقویتی بزنه تو سرم

من هنوز حالت تهوع دارم میرم ۱۹ هفته باید تحمل کنی راهی نداری😞😞

آخ آخ درکت میکنم خیلی سخته فقط باید تحمل کنی یا بری سرم و آمپول بزنی خواهر
منم مثل تو بودم الان بهتر شدم یه یکهفته میشه ندارم

سوال های مرتبط

مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۵ ماهگی
مامان مامان حُسنا ❤️ مامان مامان حُسنا ❤️ ۳ ماهگی
مامان 🩷نی نی ناز🩷 مامان 🩷نی نی ناز🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بچه طلا مامان بچه طلا هفته هفدهم بارداری