۳ پاسخ

من جیگرو دکترم نگفته نخور چون همه جا میگن رعایت میکنم، ولی بااین حال در حد یه سیخ شده که خوردم، به نظرم شما هم در حد رفع هوست بخور

ن گلم. نخوری بهتره

اره گلم بخور
جیگرم یکی دوتا هوس کردی بخور مشکلی پیش نمیاره
میگن نخور منظور اینه نشین دوسه سیخ

سوال های مرتبط

مامان شاهان و دخملی مامان شاهان و دخملی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان عشـ🤎ـق‌کوچولو مامان عشـ🤎ـق‌کوچولو ۶ ماهگی
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته چهاردهم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری