خانما
جیگر تا چند ماهگی نمی‌تونیم بخوریم؟

۶ پاسخ

تا اخرش

تا آخرش
اصلا به هول و استرسش نمی ارزه

میتونی بخوری ولی کم بخور
جیگروقلوه سفید شنیدم خوب نیست

تا اخرش عزیزم
انشاءالله بعد زایمانت بخور ک خون از دست رفته ام تامین بشه ولی الان در حد یه لقمه اونم نخوری بهترخ

من یکی دوبار خوردم

تا اخرش😂

سوال های مرتبط

مامان شاهان و دخملی مامان شاهان و دخملی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تپلک 👶🏼🩵🧸 مامان تپلک 👶🏼🩵🧸 ۵ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان زندگیم مامان زندگیم هفته چهاردهم بارداری
مامان زندگیم مامان زندگیم هفته چهاردهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلو💓💙 مامان مامان دوقلو💓💙 ۹ ماهگی