با سیب قرمزم میشه فرنی درست کرد؟

۴ پاسخ

آره میشه من رنده میکنم بدون پوست میریزم تو فرنیش بپزه باهم

سیب قرمز زیاد نده یبوست میاره

من پودر برنج میریزم و سیبو روغن زیتون

اره میشه

سوال های مرتبط

مامان دخملی😻🙈 مامان دخملی😻🙈 ۱ سالگی
مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی
مامان نورا خانم مامان نورا خانم ۱۱ ماهگی