چرا پس من دردم نمیگیرهههه😭😭

۴ پاسخ

من امروز روز اخر 39هفته و شش روز🥴

منم منتظرممممم

شیاف استفاده میکردی؟

۴۰ هفته ای علائم نداری😐😐😐 من ۳۸ هستم میگم چرا علائم ندارم....یا خدا..مگ میشه!!!

سوال های مرتبط

مامان حسام و تیام مامان حسام و تیام ۲ ماهگی
مامان قندعسل🍯🧸 مامان قندعسل🍯🧸 ۱۴ ماهگی
مامان فریناز مامان فریناز ۱ ماهگی