خانما معده درددارم چی بخورم؟
چی جوابگوعه؟

۵ پاسخ

من شربت لاکسمل میخورم

گلم فقط یه ویروس معده درد اگه اسهال داری یا تو دهنت پر آب میشه و معدت جمع میشه برو دکتر دارو میده ولی یروز خیلی سخته بعدش بهتر میشی

‎شربت معدهه بدون سایمتودین عالیه

قرص زنجبیل بگیر مخصوص خانم های بارداره البتع با دکترتم مشورت کن.من خودم میخورم

وای چقدربدم میادازمعده درد
الهی شماهم بارداری نمیشه هرچی خورد

سوال های مرتبط

مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان🤍آیهان🤍 مامان شاهان🤍آیهان🤍 ۵ ماهگی
مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها هفته هجدهم بارداری
مامان سوین مامان سوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم هفته سی‌ام بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد