۶ پاسخ

سلام عزیزم دکتر ب من گفتن آنومالی

انتی دیگه دقیقه گلم حتی بری بیمارستان هم از رو انتی سن بارداری رو حساب میکنن

ان تی
اگه قبل ان تی مثلا سونو قلب رفتی اون.
کلا سونو هرچقدر به اوایل بارداری نزدیک تر باشه دقیق تره

ان تی

همه میگن ان‌ تی

سونو انتی شناسنامه بارداریه
تا آخر باید طبق اون پیس بری

سوال های مرتبط

مامان ابراخانوم💞 مامان ابراخانوم💞 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی