مامان ابرا من رفتم ان تی راستیییی تاپیکمو ببین 😍
سلام گلم خوبی
سلام مامان یوری خوب هستی میتونی از روی انتی من جنسیت بگی 😍
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان
ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷
کجایی نسیم
ان تی از همش دقیقتره
انومالی به من گفت ۲۲هفته۳روز دوروز کلا با گهواره فرق داش
انومالی
میشه من عکس سونو ان تیمو بفرسممم جنسیتشو بگییی
انتی درسته
خوب عزیزم گهواره یه هفته جلو تره شما انگار یه روز تفاوت داره با هم
طبق آن تی
Nt درسته
دکتر هم از روی nt حساب میکنه
کلا هر سونو که میری بر اساس رشد جنین بهت تاریخ میگه تاریخ زایمانم با اخرین سونو مشخص میشه خیلی درگیرش نشو
با ان تی پیش برو
خودت از اولین روز آخرین پریودت حساب کن ببین چند هفتته
ان تی درست
Nttttttttt
واااا چجوریه یعنی
انومالیم دیروز زد۱۹هفته و یک روز گهواره وانتی زدن ۲۰هفته و دوروز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.