۴ پاسخ

همه میگفتن بچت گریوو و اخمو میشه انقد ترشی میخوری.برعکس دخترم الان خیلی خنده رو و خوش مشربه.هر کی میبینتش میگه ماشالا چه خوش اخلاقه

من خیلی میخوردم.روزی ۲ کیلو آلوچه ترش میخوردم.لواشک ترش کسی نمیتونست بخوره من ظرف ظرف میخوردم.خیار محلیم میخوردم.لیمو ترشم عین شکلات دستم بود میخوردم.

مننننننمننن

من خودکشی میکردم با لیمو و لواشک و نمک

سوال های مرتبط

مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی