۱۱ پاسخ

من سونو کوه نور رفتم ۱۴۰۰ شد

سلام من برا برج ۱ بود آنومالی ام ۱۹۰۰ شد

من مرکزی نوبت گرفتم گف ۱۷۰۰

سلام من اصفهان رفتم پیش دکتر ساناز شایگان فر
۱/۸۷۵گرفت

سونوگرافی یه جا زنگ زدم میگفت بین سه تا سه و پونصد
یه جا دیگه زنگ زدم گفت یکوصد.
هرکی واسه خودش یه مبلغی میگه

آنومالی مگه آزمایش داره؟فقط سونو نیس مگه 🧐

با بيمه ٢/٦٠٠ سونوگرافي
٢/٦٠٠ اكو قلب

من هم بیمه دارم هم بیمه تکمیلی ولی میگن کلا آزاده

ازاد ازمایش ۳تومن سونو ۱۵۵۰

آزمایش ۳۰۰
سونو ۱۵۰۰

آزمایش واسه من ۳ میلیون شد
سونوگرافی بهم گفت ۲ میلیون

سوال های مرتبط

مامان قند مامان قند هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی
مامان مهرسام و مانلی مامان مهرسام و مانلی هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری