۵ پاسخ

عزیز جون اون ناشتا بودن واسه آزمایشی هست که بخوانند و چربی خون رو اندازه بگیرن. آزمایشات ژنتیکی رو هر زمانی از روز میتونی انجام بدی.

نه نیاز نیست

باید صبحانه کاما کامل بخورید که قند خونتون پایین نیاد

سلام نیازی به ناشتا نیست

نه نیاز به ناشتایی نیس

سوال های مرتبط

مامان 🌹گل پسری🩵 مامان 🌹گل پسری🩵 ۴ ماهگی
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کولوچه مامان کولوچه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان نینی فسقلی🩷👧🏻 مامان نینی فسقلی🩷👧🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق♥️ مامان فندق♥️ هفته هجدهم بارداری
مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی