۴ پاسخ

من ۲۸ هفته زدم .نه خداروشکر حرکاتش کم نشد

سلام من زدم ۳۰ هفته
اره حرکات کم میشه
بعد من و بستری کردن ۳ روز مدام با ان اس تی حرکات بچه هارو چک میکردن

گلم آمپول ریه هزینش چقدره؟

من زدم تو ماه هفت. حرکات نه به اونصورتی ک میگن کم نشده بود،تا دو روز بود، اونایی ک قندشون بالاست و بستری میکنن میزنن دو روز تحت نظر میگیرن. باید ی چند روزی قند رو رعایت کنی چون بالا میبره.‌من فقط خوابم گرفته بود عجیب یساعت بعدش

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌وسوم بارداری