۴ پاسخ

حالا چرا هرمزگانی 😕😂
بقیه یعنی خرما نمیخورن؟😁

به عنوان یک مشهدی میگم بخور نوش جونت
بهترین چیزی که بعد زایمان خیلی مفیده همین خرماس

به دل نگیری عزیزم

اره مه اکده دلم واشه تهراونوم

اره رطب و خرما بعد زایمان عالیهههههن

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد