سلام
میتونم دنبلان گوسفند بخورم؟

۱۰ پاسخ

یاخدا نخووور اونا چیه اااااه

بخورعزیزم منم حاملم خوردم هیچمشکلی هم نداره

مقدار تستسترونش خیلی باهاست اگرم میخوای بخوری یک تا دو تیکه بخور خوب نیست

ن بابا نخوریا برا چیته هورمونش زیاده

نخور بابا جااا قحطهههه … 🤪🤪🤪

دنبلان خایه هاش هست ن اصلا اشکال نداره

من شنیدم اقایون بخورن
خانما نباید بخورن😁بازم نمبدونم جان

ن نخور همش هورمونه

خیلی چرب و سنگینه نخور فقط در حد یکی دو تا دونه بخور من چند روز پیش خوردم حالم خیلی بد شد زیاد خوردم 😅

کجاشه؟‌دنبه منظورته

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان الوبخارای‌مامان مامان الوبخارای‌مامان هفته هفدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حسنا گلی💕🥺 مامان حسنا گلی💕🥺 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد