سلام خانما من میتونم دل گوسفند رو بخورم

۹ پاسخ

بخور نوش جان

سلام دکترم گفت حتی جیگر هم اگر در حد معقول باشه زیاده روی نشه خوبه فقط کامل پخته شه و این که از جای معتبر خریداری شه نه کنار خیابونی که معلوم نیس گوشت چی هست

بخور نوووش
دل میگن خوبه بخوری توی بارداری. دل مرغم خوبه

نه نخور

الانم 4 ماهمه مشکلیم برارم پیش نیومده خداروشکر

من خودم قلوه خوردم ولی کم ،اما جیگر اصلا نخوردم

اگه جیگر دلت میخواد مال گاور بخور اونم کم ،مال گوسفند خیلی گرمه

منظورم از دل قلوه گوسفندها

ن نخوری گرمه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیهان🩵🐚 مامان آیهان🩵🐚 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری