خانوما پریناتال رو چجوری مصرف میکنید

۵ پاسخ

من بعداز صبحانه میخورم

وسط ناهار میخورم

بعد از ناهار به من گفته بخور

هر روز بعد از غذام میخورم

من دو روز درمیون دکترم گفته بخورم

سوال های مرتبط

مامان ماه خانوم🌛🎀 مامان ماه خانوم🌛🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا  و آریا مامان آنیا و آریا هفته سی‌ویکم بارداری