خانما بچه ۳۵ هفته دستگاه میرع

۶ پاسخ

دختر من ۳۵ هفته و ۶ روز بدنیا اومد داخل دستگاهه

بچت دنبا آمد?

تو۳۶نشدی هنوز؟؟؟؟

به خود بچه است دوست من بچش نرفت اما زنداییم دو سه روز فک کنم رفت

امپول تشکیل ریه زده باشی نه ولی اگه نزده باشی احتمال داره بره

بستگی به شرایطش داره

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۸ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد