۷ پاسخ

بله خیلی

اگر داری پیاده منظم برو عالیه

سارا انجیر زیاد بخور،نخودآب،اسفناج،سبزی

ورزش کن غذای سالم بخور

بهتره به دکتر مراجعه کنی

منظورم داروی گیاهیه

سرخود هیچ دارویی استفاده نکن حتما زیر نظر دکتر باشه که کیست نشه خدای نکرده

سوال های مرتبط

مامان نخود😍💗 مامان نخود😍💗 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری