۲ پاسخ

کاشکی سزارین اختیاری میشدی

برو بیمارستان نیمه دولتی خب حداقل مطمئنی واسه بچه اتفاقی نمی افته یعنی چی بی عقلن

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی