ماهی تو هفته من بده؟

۱۳ پاسخ

ماهی عالیه بدون جیوه باشه

مامان عزیزخیلی ممنون گلم لطف کردی بابت آدرس عکس رنگی که برام گذاشتی سرفرصت مراجعه میکنم ایشالا که جواب بگیرم توخصوصی پیامم نمیومدبرات انشاالله بچتوصحیح وسالم وبادل خوش بغل کنی

ماهی عالی بدون جیوه

قزل و سالمون بخور اتفاقا اگه بدت نیاد عالیه..من بعد از۶ماه هنوز از ماهی بدم میاد متاسفانه نمیتونم بخورم

در کل یا نخورین یا استرس نگیرین بعدش ک ضررش ار غذابدتره

ماهی قزل آلا و سالمون میتونی بخوری فقط خیلیم مقویه

ماهی بدون جیوه خیلی خوبه

سالمون باشه فقط

فقط غزل و سالمون

تا میتونی غزل بخور

نه عزیزم نوش جانت فقط دقت کن جیوه نداشته باشه سرچ کنی نوشته که کدوم ماهی ها جیوه داره🌸❤️

ما زعفرانی خریدم من از ترسم نمی‌خورم 😅

نه گلم من میخوردم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری
مامان گوجه سبز🤤👶🏻 مامان گوجه سبز🤤👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته شانزدهم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه هفته نهم بارداری
مامان محمدعلی💕 مامان محمدعلی💕 ۳ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان nnnnnn مامان nnnnnn روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم
💝🩷 مامان دخترم 💝🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری