دو ساعت دیگه سونو دارم دعا کنید

۵ پاسخ

سلام.انشالله همه چی خوب باشه کجامیری براسونو؟

مبارکه توروخدا منم دعا کن

ان شاءالله ک باخبرای خوش بیای😍❤️

انشالله که خیره خدایی نکرده مشکلی هس که نگرانی؟

انشالله که خیره باخبرخوش برگردی

سوال های مرتبط

مامان نورِ خونــ✿⁠ــه مامان نورِ خونــ✿⁠ــه هفته هفدهم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری