۷ پاسخ

ان شاءالله هردو درپناه حق باشید
وبچه سالم باشه به لطف خدای مهربون

سلام عزیزم شما دکتر نغمه خورسند می‌شناسی مشهد

انشالله به حق امام رضا بسلامت برگردی گلم منم فردا تنومالی دارم لطفا برام دعا کن

انشالله همچی همون جوری میشه که میخوایی

استرس نداشته باش با لب خندون میای آن شاللع .جنسیت هم بپرس گلی

ان شاءالله نینی کوچولوت سالم و سلامت باشه

انشاالله به حق امام رضا همه چی سالم سلامت باشه

سوال های مرتبط

مامان عدسی مامان عدسی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۳ ماهگی
مامان آدرینا وتو دلی مامان آدرینا وتو دلی هفته شانزدهم بارداری
مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان ماهی کوچولو  💕 مامان ماهی کوچولو 💕 ۲ ماهگی