قندناشتا ۱۱۷ زیاده

۴ پاسخ

قند ناشتا 91 بالاست؟

اره خیلی بالاس لب مرزه

بله منم دچار همین مشکلم البته قند از خون رگ دست با سر انگشت ک بگیریم فرق داره

اره عزیزم بالاعه

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۲ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان ILMAH مامان ILMAH ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان چیچوک💙💙 مامان چیچوک💙💙 ۹ ماهگی
مامان ارکان🥹🔥 مامان ارکان🥹🔥 ۱۲ ماهگی