قندناشتا تو هفته من ۹۰باشه بالاست؟

۷ پاسخ

نه عالیه

آزمایش دادی؟ یا با دستگاه؟

نه نرماله عزیزم

ن خوبه

خوبه عزیزم

ن 90 خوبه

زیر ۹۲ خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان الهام مامان الهام ۱۲ ماهگی
مامان باران و دریا مامان باران و دریا ۷ ماهگی
مامان دریا🤰🎀 مامان دریا🤰🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری