۲۰ پاسخ

برا من نصف نصفه😂😂😂

ضربان قلب پسر من ۱۷۳بود 🙄
الکیه اینا

منم تمام علائم پسر رو داشتم و دارم اما گل دختر دارم 😍

واسه من صدق نمیکنه

من کل علائم پسر رو دارم ولی نی نیم دختره 😆

همش درسته

همش الکیه

همش اشتباه بود

برای من فقط یه موردش درست بود بقیه غلط

همش علکیه

منم فقط بعضیاشون داشتم خیلی کم

برای منم درست بود

برا من همش پسر بجز اکنه ک‌ البته خارش گرفتم از گردن ب پایین

من همه علائم هم دخترو داشتم هم پسرو ولی پسر بود

به جز آکنه و ضربان قلب بقیه درست بود واسه من

وای چقدر من از قند بارداری میترسم

براي من همش علائم پسره ولي خب ان تي احتمال دختر داد

برا منم نصفا نصف

من تقریبا تا 3ماهگی علائمم ترکیبی بود کلا
ولی 4ماه که شدم همین علائم پسر رو داشتم کامل

اینا الکیه

سوال های مرتبط

مامان خدادا مامان خدادا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی🐣🫀 مامان فسقلی🐣🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل هفته بیست‌وسوم بارداری