سلام مامانا تو هفتی من چه قرصی باید بخوریم

۶ پاسخ

تا ۱۵ هفته باید اسید فولیک قطع کنی به جاش اهن کلسیم مولتی ویتامین بخوری

یدوفولیک به من داده بود و ویتامین دی ۱۰۰۰

فولیک اسید و ویتامین D

من فعلا اسید فولیک و ویتامین دی میخورم ولی بهداشت گفت ۱۶ هفته تغیر میکنه

دکتر من بعد از انتی فولیک اسید رو قطع کرد به جاش ویتامینز پریناتال داد ، همچنان ویتامین دی هم میخورم

دکتر من فولیک اسید و ویتامین D1000 داد

سوال های مرتبط

مامان عسل مامان عسل هفته هفدهم بارداری
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری