۱۸ پاسخ

آخ کاش منم زودتر به دماغش برسم 🥹

سلام عزیزم
نینیت بسلامتی دنیا اومد بینیش چجوری بود؟بزرگ بود ؟😅اخه تیغه بینی دختر منم 7 گغت دکتر امروز

مال من اینه تیغه بینی ننوشته ؟

تصویر

سلام میشه درخواست بدی میخاستم راجب ای وی اف باهاتون حرف بزنم

مال من ۵:۵ ولی انگار طفلکم تو عکس سونو دماغش بزرگه😂😂

برامن پنج ونیمه🥹💗

مال من ۵😍

کجانوشته؟nbمنظورتونه؟

😂😂😂😍

مال من ۴ وایی یعنی خیلی کوچیکه

ولش کن اگه هم بزرگ باشه عملش میکنیم وقتی بزرگ شد 😂

کجا مینویسه من اصلا نمیدونم چی به چیه

کدومش میشه تیغه ی بینی؟؟

ازکجامیفهمید تیغه بینی کدومش میشه تیغه بینی؟؟

برای دختر منم زده ۶.۳ فکر کنم یه کوچولو دماغشون بزرگتره😀

مال منم ۶/۵

وای ینی باید نگران کوچیک بزرگ بودن دماغ بچه هم باشیم😂😂چه وضعیه خدایا😂

برا من زده پنج و نیم استرس گرفتم نکنه کوچیکه🥹😔

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محدثه و مهنا🤰 مامان محدثه و مهنا🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان اوا مامان اوا روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری