واسه پسر بزرگم من تو انومالی۲/۵بود
بینیش اندازه نخوده😂خیلی کوچیک و خوبه
خداکنه دخترمم اینجوری بشه/برای دختر بینی کوچیک مهمتره😂
واسسسه من ۱۸ هفته و ۶ روز ۵ بود
ننه😂😂😂😂
بذار تو انومالی ببین چقدره
تو انتی ملاک نیست😅
واسه من فکر کنم ۲ یا ۲ونیم بود یادم رفته
تیغه بینی که نمینویسن عدد انتی مینویسن
نمیدونم ننوشته و نگفت ولی دماغش خیلییییی کوچولو بود بچم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.