۶ پاسخ

واسه پسر بزرگم من تو انومالی۲/۵بود
بینیش اندازه نخوده😂خیلی کوچیک و خوبه
خداکنه دخترمم اینجوری بشه/برای دختر بینی کوچیک مهمتره😂

واسسسه من ۱۸ هفته و ۶ روز ۵ بود

ننه😂😂😂😂

بذار تو انومالی ببین چقدره
تو انتی ملاک نیست😅

واسه من فکر کنم ۲ یا ۲ونیم بود یادم رفته

تیغه بینی که نمینویسن عدد انتی مینویسن

نمیدونم ننوشته و نگفت ولی دماغش خیلییییی کوچولو بود بچم

سوال های مرتبط