خانما میتونم اش بخورم

۱۳ پاسخ

نه نمیتونی چ سوالایی🤣🤣

اره بخور ولی کم من زیاد خوردم نفخ شکم داشتم دهنم سرویس شد😂

اگه مشکل نفخ نداری مبتونی بخوری

چرا نخوری عزیزم مگه چه چیز بدی داره؟

چرا بد باشه؟بخور بابا لذت ببر😃

من واسه همین نمیخورم

میگن لوبیا قاعده اوره

آش ک عالیه منم هوس کردم 😋😋

آش به این خوبی
بخور و لذت ببر

چرا نتونی آش بخوری مگه چشه آش؟؟

🤣🤣🤣

وا چرا نخوری

منم اش دوسدارم 😔💔

سوال های مرتبط

مامان امیرحسام مامان امیرحسام ۹ ماهگی
مامان فسقلی مامان مامان فسقلی مامان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قطاب مامان مامان قطاب مامان ۹ ماهگی
مامان نبات مامان نبات ۷ ماهگی
مامان آلوچه😍❣ مامان آلوچه😍❣ ۳ ماهگی
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وسوم بارداری